Xornadas e seminarios

TALLER PRÁCTICO: XESTIÓN DAS REDES NAS EMPRESAS VITIVINÍCOLAS

Data: 30/06/2022
Lugar: Fundación Belarmino Fernández Iglesias (Rúa Pazo de Ribas 66 (Rosende - Sober - Lugo)
Entidades colaboradoras: Fundación Belarmino Fernández Iglesias, Fundación Juana de Vega, Axencia Galega de Calidade Alimentaria, Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural, Ministerio de Agricultura Pesca y Alimentación, Xacobeo 21-22
Nº de prazas: 15
Data límite de inscrición: ata o día 25 de xuño de 2022

Obxectivos: A internet é un espazo no que toda actividade empresarial precisa contar con presenza. Pero evoluciona a tal velocidade que en moitas ocasións descoñecemos que xa existen novas ferramentas ou formas de xestión que nos facilitan o día a día, optimizando tempo e recursos. Unha xestión óptima dos recursos das Tic asegura unha presenza da empresa e dos seus produtos nas redes sociais. Neste taller práctico os asistentes poderán: - Optimizar o tempo de dedicación ás redes sociais da empresa. - Crear contidos de valor para a súa difusión. - Aproveitar ferramentas que nos facilitarán a tarefa de creación de contidos e xestión da comunidade.

Descargar díptico
TALLER PRÁCTICO: FERRAMENTAS PARA INICIAR A INTERNACIONALIZACIÓN NAS EMPRESAS VITIVINÍCOLAS

Data: 27/06/2022
Lugar: Fundación Belarmino Fernández Iglesias (Rúa Pazo de Ribas 66 (Rosende - Sober - Lugo)
Entidades colaboradoras: Fundación Belarmino Fernández Iglesias, Fundación Juana de Vega, Axencia Galega de Calidade Alimentaria, Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural, Ministerio de Agricultura Pesca y Alimentación, Xacobeo 21-22
Nº de prazas: 15 - PRAZAS ESGOTADAS
Data límite de inscrición: ata o día 22 de xuño de 2022

Obxectivos: - Comprender as oportunidades e as dificultades que implican os mercados exteriores para as empresas vitivinícolas galegas. Realizar unha diagnose acertada da capacidade exportadora dos nosos negocios, así como do nivel de adaptación dos nosos produtos e da nosa oferta comercial. - Coñecer as distintas fases e elementos que debe abordar o plan internacional ou de exportación dunha adega, e comprender a importancia da variable prezo para determinar a viabilidade e a rendibilidade do noso proxecto exportador. - Entender a importancia das fontes de información dos mercados e os apoios existentes das administracións e institucións de comercio exterior locais, autonómicos e nacionais para contribuír ao éxito do noso camiño exportador. - Aprender as claves da internacionalización dixital das empresas como unha oportunidade para facer chegar os nosos produtos a outros mercados. Ser quen de adoptar a mellor estratexia para iniciar o noso camiño exportador e favorecer o gromo para unha cultura pro-exportadora e de visión internacional do sector do viño galego.

Descargar díptico
V ENCONTRO ENOLÓXICO GALEGO

Data: 1 de decembro
Lugar: Pazo De Quian 15881 Quián, A Coruña
Entidades colaboradoras: Asociación Galega De Enólogos
Nº de prazas: 90
Data límite de inscrición: 14:00h do 29 de Novembro de 2021

Obxectivos: Coñecer e poñer en práctica as últimas innovacións tecnolóxicas aplicadas a enolóxía por medio de ponencias da mán de profesionáis e empresas de primer nivel.

Descargar díptico

Descargar folla de inscrición
A PROCURA DO EQUILIBRIO VEXETATIVO - PRODUTIVO E A DURACIÓN DO VIÑEDO: O ENXERTO E O PORTAENXERTOS

Data: 5 de novembro
Lugar: Modalidade ONLINE
Entidades colaboradoras: Expourense, Fundación Juana de Vega
Nº de prazas: 100
Data límite de inscrición: 02/11/2021

Obxectivos: O obxectivo fundamental desta xornada é dar a coñecer os avances que a experimentación en viticultura ofrece nestes piares básicos do desenvolvemento do viñedo: o enxerto e o portaenxerto.

Descargar díptico

Descargar folla de inscrición
TALLER PRÁCTICO: As TIC como ferramentas de xestión e marketing

Data: 04/11/2021
Lugar: Recinto Feiral Expourense (Finca Sevilla, s/n 32005 – Ourense)
Entidades colaboradoras: Expourense, Fundación Juana de Vega, Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural, Ministerio de Agricultura Pesca y Alimentación, Axencia galega da calidade alimentaria, Xacobeo 2021
Nº de prazas: 10 - PRAZAS ESGOTADAS
Data límite de inscrición: 02/11/2021

Obxectivos: Os novos tempos traen canda si a necesidade de adaptarse ás novas formas de comunicación e de implementar novas ferramentas de xestión empresarial orientadas a unha comercialización mellor e máis eficiente. Neste contexto, as TIC estanse a amosar como unha fonte de novas posibilidades na xestión empresarial. O deseño dunha web da identidade, a implementación de innovacións no márketing dixital e a venda en liña constitúen fontes de innovación que permiten mellorar a comercialización dos produtos e abren novas fontes e posibilidades no mercado. Hoxe en día, a internet representa un espazo no que toda actividade empresarial precisa contar cunha presenza activa. Neste sentido, constitúe un requisito fundamental para calquera empresa ou proxecto dispoñer dunha páxina web co gallo de obter unha mínima visibilidade na rede. Asemade, a aplicación dun Plan de Comunicación Dixital constitúe o alicerce de calquera estratexia que unha empresa vitivinícola e/ou enoturística con presenza na rede deberá desenvolver e fomentar para acadar unha xestión eficiente no márketing e na venda en liña. O Plan de Comunicación Dixital permite analizar e, de ser o caso, mellorar aspectos de importancia empresarial como a presenza da empresa na rede, o coidado da súa imaxe, interaccionar co cliente, etc. Os obxectivos fundamentais deste taller son coñecer: - As vantaxes do uso das TIC na xestión dunha empresa vitivinícola. - As posibilidades estratéxicas destas no márketing dixital e na venda en liña. - A internet como ferramenta de visibilidade da empresa na rede. - Como elaborar un Plan de Comunicación Dixital para unha empresa vitivinícola

Descargar díptico

Descargar folla de inscrición

Páxinas